RetroArms 8mm CNC-rataslaatikko pikajousenvaihdolla, Tokyo Marui Sopmod M4 on valmistettu erittäin kestävästä Dural EN AW 7075 T651 lentokonealumiinista, joka on mekaanisilta lujuusominaisuuksiltaan perinteistä rakenneterästä lujempaa. Valitut valmistusmateriaalit tekevät Retro Armsin rataslaatikosta vertaansa vailla olevan vaihtoehdon perinteisille sinkkivaluseoksiin perustuville rataslaatikoille.
Ominaisuudet:
- Jousipitimissä urat helpottamassa suutinlevyn ja kytkinpintojen jousien paikalla pysymistä
- Lisätty ura varmistimen osien paikallaan pitämiseksi rataslaatikon sulkemisvaiheessa
- Rataslaatikon kuoret on keskitetty toisiaan vasten CNC-jyrsittyjen urien ja reunojen avulla
-
TM NGRS 416D yhteensopiva
-
TM NGRS 416C yhteensopiva
-
TM NGRS 417 yhteensopiva
-
TM NGRS M4 yhteensopiva
Erot vanhan ja vuoden 2024 NGRS rataslaatikon välillä:
- Vahvistettu vaihdelaatikon rakennetta pistoolikahvan ympärillä
- Suuremmat reiät johdoille
- Suurempi etureikä johdoille – yhteensopivuus 416C-mallin kanssa
- Parempi johdotus moottorin akselin ympärillä – lisätty ura ja ohjain kuten V2-laatikossa
- Parannettu laakeripesien poraus – tarkempi mitoitus ja suuremmat sallitut toleranssit laakerin halkaisijoille
- Suuremmat urat kytkimen taustalevylle – ainoa tekninen muutos Retro Arms -versioon
- Suurempi sylinterin pesä
- Uudelleensuunniteltu sylinterin pesän kevennys – maksimaalinen lujuus
- Sylinterin kiinnitys suunniteltu neljän tukipisteen varaan täyden pituuden sijaan – parempi yhteensopivuus eri valmistajien kanssa
- Suurempi männän ura – lisää vaihdelaatikon käyttöikää
- Terävien reunojen poisto – aiemmin aiheutti ongelmia johdotuksessa
- Pyöristyksen poisto – aiemmin häiritsi lukon liikettä
- Vahvistettu sylinterin takaosan ympäristö
- Jousenohjain toimitetaan yhdessä vaihdelaatikon kanssa – varmistaa täyden yhteensopivuuden Retro Arms -männän kanssa
Pakkauksessa
- Rataslaatikko
- Ruuvit
HUOM! Älä käytä Retro Arms CNC-rataslaatikoiden kanssa MAXX MODEL sylinterinpäätä tai muita vastaavia, jotja eivät välitä iskua rataslaatikon etureunaan. Sylinterinpään oikeassa asennossa pitämiseen tarkoitettujen tappien ei tule ottaa vastaan männän iskua. Yhteensopimattoman sylinterinpään käyttö rikkoo rataslaatikon.
Sisäosien asennus vaatii kokemusta ja taitoja. Markkinoilla on paljon airsoft-valmistajia ja jokainen luo osilleen omat standardinsa. Tästä syystä eri valmistajien osia käyttäessä osia voi joutua sovittamaan. Suosittelemme vain sellaisten valmistajien osien käyttöä, jotka ovat suoraan Tokyo Marui -yhteensopivia yhteensopivuusongelmien välttämiseksi.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.